15 Ιανουαρίου, 2014

Σχολή Γονέων


Έχοντας κερδίσει πολλά από την εμπειρία της λειτουργίας Σχολής Γονέων στο σχολείο μας πέρυσι, ευελπιστούμε ότι και φέτος θα υπάρχει ζωηρό ενδιαφέρον, ώστε να έχουμε την ίδια ευκαιρία. Πρόκειται για πρόγραμμα που παρέχεται δωρεάν από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σκοπός του προγράμματος είναι η στήριξη των γονέων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο και δύσκολο ρόλο τους, όπως αυτός διαμορφώνεται σήμερα. Το έργο θα προσφέρει στους γονείς, καθώς και στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον γνώσεις και ευκαιρίες για προβληματισμό. Τα θέματα που θα συζητηθούν διαμορφώνονται από τους γονείς σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή ψυχολόγο.



Θα πραγματοποιηθούν 8 συναντήσεις, διάρκειας δύο ωρών. Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε Τετάρτη, στις 18:30, σε αίθουσα διδασκαλίας του σχολείου. Η λειτουργία της Σχολής Γονέων προβλέπεται να ξεκινήσει στα μέσα Φεβρουαρίου.
Η λειτουργία Σχολής Γονέων εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη συμμετοχή σας, καθώς απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων. Γι’ αυτό το λόγο, σας καλούμε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας είτε συμπληρώνοντας την παρακάτω δήλωση και βάζοντάς τη στην τσάντα του παιδιού σας, είτε επικοινωνώντας απευθείας με την κα. Μαργαρίτα Κουρούση – Αραμπατζή, υπεύθυνη του συλλόγου μας για τη Σχολή Γονέων (210 6549704, 6973403737, mkourousi@teemail.gr).

Εφόσον συγκεντρωθούν οι ελάχιστες απαιτούμενες συμμετοχές, θα καθοριστεί η ακριβής ημερομηνία έναρξης της Σχολής Γονέων και θα σας αποσταλεί σχετική ειδοποίηση.

** Η πρόσκληση απευθύνεται σε γονείς και των δύο συστεγαζόμενων  σχολείων, 1ου και 6ου, αλλά και σε όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς που έχουν το αντίστοιχο ενδιαφέρον**

Θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι 17/1.


 
 

Ο/Η υπογραφόμενος/η ………………………………………… γονέας  τ …   μαθητ    …………………………………. της Α – Β – Γ – Δ – Ε – ΣΤ τάξης του …..  Δημοτικού Σχολείου Χολαργού, ενδιαφέρομαι να συμμετέχω στη λειτουργία της Σχολής Γονέων.
Χολαργός      … / … / 2014                                                                                                         
 ο/η δηλ…